Subject: FW: Lentsi/TP684 maaparandusehitiste ja teede hoiutööde kava
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 14:43:41 +0300

Tere,

Palun registreerida.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Ervin Reynaldo Piirsalu <[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 2:29 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: FW: Lentsi/TP684 maaparandusehitiste ja teede hoiutööde kava

Tere

Eelnevale kirjalde jäi manus lisamata.

Lugupidamisega

Ervin R. Piirsalu

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5567 7754

 <javascript:void(0);> [email-masked]

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Ervin Reynaldo Piirsalu
Sent: Friday, September 20, 2024 1:17 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lentsi/TP684 maaparandusehitiste ja teede hoiutööde kava

Tere

Kobras OÜ koostab RMK tellimusel tööd „Lentsi/TP684 maaparandusehitiste ja
teed hoitööde kava“.

Töö käigus on ette nähtud teostada hoiutööd 3 maaparandusehitisel ning
uuendada 4 RMK metsateed (RMK lähteülesanne on esitatud manuses).

Tee uuendustööde käigus on ette nähtud teepind tasandada ning lisada
olemasolevale teekattele 10 cm kulumiskiht (purustatud kruus fr 0-32mm,
pos6).

Kaks uuendatavat metsateed ristuvad riigteega nr 14144 Kaera-Liivoja
kõrvalmaanteega:

-Paduvere tee ristub riigiteega ~km 2,02;

-Roosiaia tee ristub riigiteega ~km 2,09.

Vastavalt RMK lähteülesandele on uuendatavate metsateede ja riigitee
ristumiskohad sõnastatud järgmiselt:

„Ristumiskoha uuendamine kooskõlastada Transpordiametiga, vajadusel küsida
nõuded“.

Küsin kas Transpordiamet aktsepteerib lahendust, kus olemasolevad
ristumiskohad jäävad kujult ja kõrguslikult olemasolevasse seisukorda,
kuid teekattele lisatakse 10 cm kulumiskiht ning viiakse riigitee teekatte
servaga sujuvalt kokku. Kas selleks on vaja taotleda Transpordiametist
eelnevalt eraldi nõuded?

Lugupidamisega

Ervin R. Piirsalu

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5567 7754

 <javascript:void(0);> [email-masked]

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.